Gunnar Seljeseth Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Onsdag om en uke (14. okt) går startskuddet for meg i VATSIM UK, og først ut er en runde på EGCC_TWR (Manchester). Treningen vil vare i halvannen time (18:30z - 20:00z), og det vil være min første runde med "hands on" på TWR på de britiske øyer. Dere må gjerne komme i flokk... Husk; ikke i dag, men neste uke! Siter
Morten Ruud Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Det passer ganske ålreit med timeplanen. Jeg skal forsøke å være der, men lover ingenting Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Skrevet 13. oktober 2009 Da bumper jeg denne litt. Det blir litt spesielt i og med at jeg aldri har hatt TWR trening før, jeg startet rett på APP da jeg begynte i VACCSCA... Vel og merke var det før VACCSCA satte et krav om S3 for APP, og også før VATSIM inførte "Global Rating Policy". Siter
Morten Ruud Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Nybegynner altså..Får være litt tålmodig og ta det pent i morgen da Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 Jeg har kun en tur fra EGCC sålangt! Var noe voldsomt til detaljert taxi og parkingchart ihvertfall. Med default scenery only og en samboer som mener jeg har logget altfor mange atc og pilottimer den siste tiden så vil jeg ta det på sparket i morgen om jeg støtter opp. Men du får uansett ha lykke til. Så håper jeg at jeg ikke stresset deg for mye ved å requeste taxi behind company på Sturup i kveld Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Skrevet 13. oktober 2009 Null stress i kveld, og værre blir det neppe i morgen... Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 14. oktober 2009 Skrevet 14. oktober 2009 Da ble det en tur ut like før treningen stengte! Reagerte litt på at EGPX_CTR som hadde booket trening til 2300 norsk tid nå logget av da jeg entret hans luftrom 2230 men det får så være! Unicom er gøy!! Not Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Skrevet 14. oktober 2009 Du får ha takk for at du kom i alle fall. Jeg og mentoren min hadd det litt morro mht. faktumet at det var min første trening innenfor VATSIM UK og det at jeg oppviste en "imponerende standard" med tanke akkurat det. Det var også første gang han var mentor for en med C1 rating, noe som er litt morro med tanke på at han selv var S2... Alt i alt en strålende dag! Trafikkmessig kunne jeg ha tatt unna mye mer, men men. Det kommer vel når Manchester Xtreme kommer fra UK2000 før jul... :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.