Gunnar Seljeseth Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Da har jeg fløyet rundt i den virtuelle (VATSIM)verden igjen, og her står en BA 767-300 ved Heathrow terminal 5 og forbereder en tur til en noe uvanlig destinasjon. Og med gråvær i London kan det være like greit med en tur til ukjente strøk... Solnedgang og fullmåne er en fin kombinasjon. Jeg trenger neppe å nevne at innflyvningen til Tromsø bane 19 er krevende, og derav heller ingen bilder av innflyvningen... En SAS-maskin tar av med destinasjon Oslo. Etter en knapp time settes kursen tilbake til London Vi har nylig blitt oppfordret til å fly til nye steder, og det har jeg nettopp gjort! Og nei, jeg vet at Heathrow ikke faller inn under beskrivelsen, men slapp helt av; destinasjonen er ny, i alle fall for meg :grin: Halen på en American Airlines maskin sees over taket på terminal 3 Avgang fra bane 27L Som vanlig skjer det ikke veldig mye på slike turer, og jeg er forsåvidt enig i at kortere turer slikt sett er mer spennende. Men jeg er en lang-distanse person, så da får det bare bli som det blir... Regn og dårlig sikt på vei inn til bane 19L ved Toronto Pearson (CYYZ), men det holder likevel for CAT I. Heldigvis... Etter en litt klønete landing var det å komme seg til gate... Velkommen til Toronto. Vi kjenner vel alle sitatet "It's one small step for man, and one gigant leap for mankind"? I dette tilfellet ville den korrekte utgaven lyde "It's one smal step for man, and completely irellevant for mankind"... :grin: Siter
Harald Strand Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Pene bilder! Ser ut som du har kost deg Siter
Paulo Fernandes Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Fin dokumentar og bilder =) Men jeg liker ikke at nattbildene er så mørke. Siter
K J Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 "Jeg trenger neppe å nevne at innflyvningen til Tromsø bane 19 er krevende, og derav heller ingen bilder av innflyvningen..." Ever heard of "replay"? Anyway, fine billeder her, selvom mange af dem rigtignok var lidt vel mørke, som Paulo pointerer. Men det er jo normalt mørkt om natten :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Utrolig flott bilder du viser oss her, Gunnar! Veldig bra! Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Skrevet 7. oktober 2009 Ever heard of "replay"? "Live!" Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Var dette fra turen du fløy til Tromsø sist mandag? MACKA - SJA7M arr? Gøy å se bilder fra fly man har hatt på scopet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.