Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et nytt lastebilspill i 18 Wheels of Steel-serien skal være klar denne måneden fra SCS (Euro Truck Simulator, Bus Driver, 18 Wheels of Steel). Denne gangen dreier det seg om Extreme Trucking. Spillet slippes i butikkene i USA denne måneden og blir da også tilgjengelig her i Norge, men visstnok foreløpig bare som download. Her er noen screenshots og spillets hjemmeside er her. Jeg visste at alle episodene jeg har sett av Ice Road Truckers ville komme til nytte en dag :grin:

Skrevet

Det beste er at jeg ikke trenger det spillet da jeg opplever slike ekstreme ting på Haukeli, Hardangervidda og ikke minst på Rv3 nesten hver eneste dag i vinter halvåret så side speilet på venstre side spruter av glass pga. møtende trafikk ikke klarer å holde siden sin med 20 cm. mellomrom i 80-90 km/t. ;) Nesten så adrenelinet kikker i en hver gang man møter en kollega :eek:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...