Johan Rönngren Skrevet 7. mai 2002 Skrevet 7. mai 2002 Jag har börjat fundera på om det bara är jag som klickar på "Dagens emner" för att se vad som har skrivits i de olika kategorierna under dagen? Anledningen till att jag funderar på om det bara är jag som gör på det här sättet, är för att det under den senaste tiden förekommer att en del medlemmar postar exakt samma fråga på olika avdelningar. Jag vill inte ställa till problem eller klaga, men är det inte bättre att vi alla ställer frågan EN gång och i EN enda avdelning? Det blir annars väldigt svårt att hålla reda på vilken av trådarna man ska besvara. Dessutom kan det resultera i att man får lite väl mycket "skräpinformation" när man söker på tidigare inlägg. Vore intressant att se vad ni andra tycker. Om de flesta av oss besöker Dagens emner så ser ju alla de inlägg som har gjorts de senaste dagarna. Då behöver man ju helt enkelt inte ställa samma fråga flera gånger under samma dag. Vad tycker ni? Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 7. mai 2002 Skrevet 7. mai 2002 Hei Johan! Lenge siden sist Jo, jeg er helt enig med deg her. Man burde sjekke hvilke emner som er blitt tatt opp og svart på før man poster noe. Man bør også kun poste emnet et sted. Blir bare unødvendig jobb for Dag, Patric og de andre moderatorene om de skal slette alle doble innlegg. Jeg pleier ikke bruke "Dagens Emner" selv, men går alltid igjennom alle emnene før jeg poster et spørsmål eller nyhet. Vi hörs Siter
Johan Rönngren Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Skrevet 7. mai 2002 Hej igen Espen! Vi ses lite väl ofta nuförtiden Bra, då är jag inte ensam i mina funderingar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.