Morten Ruud Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Czech Airlines Virtual and VACC-CZ present PRAGUE REAL OPS 2009! Featuring … * 6 hours of event time * fully staffed by professional ATCs * almost 200 flights from real timetables * one of Europe`s most frequent single runway operations airport * over 100 destinations to fly to and from * 40 airlines For more information and booking visit - http://realops.csavirtual.cz/ LKPR, Prague Ruzyne 1500Z - 2100Z = 17:00 - 23:00LOC Sunday 11th october 2009 Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Joda interressant nok men håper folk flest benytter seg av muligheten til å støtte opp om ENGM realtime først denne helgen Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 ENGM realtime er Fredag til Lørdag så er ingen direkte konflikt. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Nei det er jeg jo klar over. Men på ENGM er det fortsatt et stort antall ledige flights å velge blandt! Så for fremtidig trafikk i Norge burde man jo først og fremst støtte opp om eget event så det blir et minnerikt realtime på OSL/ENGM. Dette er ikke en oppfordring til boikott eller andre interne stridigheter på forumet. Men jeg syns først og fremst det bør jobbes for å få dekt flighter på ENGM real-time før vi bryr oss om Praha eventet Siter
Morten Ruud Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Skrevet 5. oktober 2009 Helt enig, og har vel så langt 4 flights i Gardermoen-området, så jeg mener jeg har gjort jobben min, i hvertfall Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.