Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Rundt midnatt passerte denne maskinen over Norge på tur til USA. Ikke noe å si på benplassen - 78 seter i en A310. Og vakkert call sign - Blue Berry.

Blue_Line.jpg

Skrevet
  • Forfatter

På en skjerm ved siden av :) Jeg har en SBS-1e som gir meg transpondersignalet fra flymaskinen. Kart er en del av programvaren/oppdatering fra tredjepartsleverandør. Se denne linken. Og litt modd av antenne.

Skrevet
  • Forfatter

Jeg er usikker på dette. Ingen av Classic-maskinene i SAS vises, unntatt LN-BRJ. Alle NAX er synlige, unntatt en - jeg tror det er LN-KKE. De nye Q400 til WIF vises ikke på skjerm. Imidlertid logges de i databasen, slik at jeg har oversikt over når de er innenfor mitt dekningsområde. Jeg har hundrevis av WIF-logs, men ingen på skjerm. Callsign kan noen ganger vises, noen ganger ikke. Jeg kan av og til få flymasiner som viser høyde, men med 0 speed. Det har nok med hva transponderen sender, men her er jeg på is...

Skrevet

Spennende! Ser også at de opererer med MD83, kanskje det blir en tur over Europa med "Blue Berry" iløpet av vinteren. Må si at deres "executive" versjon var rent så snasen! :grin:

 

http://www.flyblueline.com/

 

Det er vel forøvrig F-HBOY vi ser her, dette er en "vanlig" A310ER med litt penere innredning. http://www.flyblueline.com/Airbus-A310-BlueLine-Spec.pdf

 

Var det ikke Blue Line sin F100 som trafikkerte Værnes-København ruten etter at Q400 ble satt på bakken?

Skrevet

Og her er ruta den fløy til Ft Lauderdale:

 

EFHK-KFLL

PIVAK UP854 NORVA DCT 69N000E 69N010W 69N020W 68N030W 65N040W

60N050W DCT SCROD DCT VALIE N240C TOPPS DCT EMJAY J174 SWL DCT CEBEE

DCT WETRO DCT ILM AR21 CRANS FISEL2 TOOMR

 

:)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …