Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Takker Jens Ole! :grin:

Modellen er FS-Cast sin B-17G (Sky Unlimited). Denne har roterende kanoner, (som også kan avfyres) og bombedropp.

Litt halvferdige utførelse på endel ting, men alt i alt så ser det veldig bra ut...

«Sally B» (gammelt fargeskjema) og « Sentimental Journey» har jeg malt....

Skrevet

Veldig fine painter!

Jeg driver å tenker litt på en us coast guard repaint, hadde det vært mulig for deg å poste et side silde av den FAB SAR B-17G modellen? (jeg har ikke kjøpt modellen enda) Forutten neste radar, så tror jeg den skal ligne på den sar versjonen som usaf og uscg fløy i starten av etterkrigstiden. Mener å huske at en uscg B-17 også sneik seg med mot slutten av en Bond film når Bond ble extracta med Fulton recovery systemet.

• Premium Medlem
Skrevet

Takker for fine kommentarer! :grin:

Jens-Ole: Her er bilder. Dersom du kjøper FSC modellen, bør du bytte lydpakken med f.eks lydpakken fra WoP's B-17. I tillegg er det lagt inn høy realisme i taxe-egenskapene på FSC modellen (må vendes ved bruk av differensiert motorkraft kombinert med diff brems). Jeg har en cfg edit som gjør taxing enklere (noe á la det som ble gjort på DC-3 modellen i sin tid) ;)

Håper disse bildene gir svar på det som du lurer på....

3.jpg

4.jpg

1.jpg

2.jpg

Skrevet

Takk for filene :)

En annen spennende etter krigs paint er de ubevæpna B-17G flyene CIA fløy tokter med over China på 50-tallet for dropping av agenter. Disse ble fløyet av CAT, forgjegneren til Air America, og var malt helt svarte med varierende tail nr (de ble ofte malt om).

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...