Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 3. oktober 2009 Premium Medlem Skrevet 3. oktober 2009 Jeg laget også en serie med B-17 i kveldslyset :grin: Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Stemningsfulle bilder av en stor kriger! Like imponerenes hver gang å se på den defensive bevæpningen på B-17, 12,7 piper i alle bauer og kanter... Må ha vært et infærna når alle åpnet opp (12 stk!!!) Hvilken modell er det? Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Skrevet 4. oktober 2009 Takker Jens Ole! :grin: Modellen er FS-Cast sin B-17G (Sky Unlimited). Denne har roterende kanoner, (som også kan avfyres) og bombedropp. Litt halvferdige utførelse på endel ting, men alt i alt så ser det veldig bra ut... «Sally B» (gammelt fargeskjema) og « Sentimental Journey» har jeg malt.... Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Veldig fine painter! Jeg driver å tenker litt på en us coast guard repaint, hadde det vært mulig for deg å poste et side silde av den FAB SAR B-17G modellen? (jeg har ikke kjøpt modellen enda) Forutten neste radar, så tror jeg den skal ligne på den sar versjonen som usaf og uscg fløy i starten av etterkrigstiden. Mener å huske at en uscg B-17 også sneik seg med mot slutten av en Bond film når Bond ble extracta med Fulton recovery systemet. Siter
Erik Karlsen Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Veldig fine bilder. Min favoritt er nr 6 Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Skrevet 9. oktober 2009 Takker for fine kommentarer! :grin: Jens-Ole: Her er bilder. Dersom du kjøper FSC modellen, bør du bytte lydpakken med f.eks lydpakken fra WoP's B-17. I tillegg er det lagt inn høy realisme i taxe-egenskapene på FSC modellen (må vendes ved bruk av differensiert motorkraft kombinert med diff brems). Jeg har en cfg edit som gjør taxing enklere (noe á la det som ble gjort på DC-3 modellen i sin tid) Håper disse bildene gir svar på det som du lurer på.... Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 9. oktober 2009 Skrevet 9. oktober 2009 Takk for bildene av SAR maskina Gunnar! Bortsett fra at USCG flyene hadde en nese radar og kunne bære en stor livbåt (som ble sluppet i fallskjerm) under skroget, tror jeg denne modellen vil passe bra for en coast guard B-17 eller PB-1A som de kalte den. http://www.uscg.mil/history/webaircraft/Boeing_PB1.pdf Har du mekka noe på paintkitet eller er det standard? Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Premium Medlem Skrevet 9. oktober 2009 Oi, oiii...her var det mye flott stoff! :grin: Jeg lagde mine egne templates. Dersom du vil, kan jeg lete etter dem, og sende disse til deg. De er høypolerte, men det er jo bare å fjerne litt alpha.... Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 10. oktober 2009 Skrevet 10. oktober 2009 Takk for filene En annen spennende etter krigs paint er de ubevæpna B-17G flyene CIA fløy tokter med over China på 50-tallet for dropping av agenter. Disse ble fløyet av CAT, forgjegneren til Air America, og var malt helt svarte med varierende tail nr (de ble ofte malt om). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.