Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Hadde min første Tysklandsflight i kveld ENGM-EDDM, var mye bra og proff ATC der, veldig fornøyd borts fra en totalt ubrukelig heading når jeg ble klarert for ILS. Skulle inn på 26R traff mellom naboflyplassen og 26L så jeg gikk inn for en visual heller på eget initiativ! Men Tyskland skal besøkes oftere. Mye atc kan jeg skrive under på at det var, når jeg la squawkbox i fullskjerm måtte jeg forts scrolle for å se alle ATC som var pålogget. Men dekningen av ATC nord for Tyskland Norge/Danmark var det heller dårlig med. Litt synd man ikke fikk beskjed at ENGM logget av etter takeoffclearence blandt annet. Mulg han hadde noen problemer og ikke kan lastes men en god ting er jo gjerne å si ifra når man ikke lengre er online. Siter
Gjest Mats Brendesæter Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg flyr Lufthansa, og har HUB i Frankurt. Den tyske ATCen er veldig bra. De er veldig dyktige og det er stor traffic flow hele tiden. Trafikken flytter og jeg er nesten aldri på hold. Jeg vil anbefale alle tyskland. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Ja de var dyktige og det var utrolig bra med trafikk men så var det jo også detta de kalte for Germany Overload så det skulle vel bare mangle. Hadde enda bare den siste turn inn mot ILS vært bra så hehe.. Men jeg skal definitivt tilbake til Tyskland Siter
Gjest Mats Brendesæter Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Hvor er det du vanlighvis flyr da? Vil bare høre litt med folk. Spennede og høre hvor folk flyr Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er vel sabla god på domestic flights i Norge. Ikke vært så lenge på vatsim 1år men S3-rating lell, flyr stort sett Norge pga her har jeg jo alt scenery og kart klart Men Munchen blir det mer av fremover så må vel mere testes ut også! Siter
Gjest Mats Brendesæter Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 okey jeg flyr aldri i Norge nesten. Skaffet med Cloud9 for en liten stund siden så Lufthansa Frankfurt - Bergen - Frankfurt har jeg noe av. Ellers flyr jeg mest over havet med Lufthansa. New York, Miami, Mexico City, LA, Seattle, Denver, Chicago (favoritt). I europa holder jeg meg til de sørlige parter. Noen ganger Arlanda og London. Men mye Nice, Wien, Palma, Madrid, og ellers domistic i Tyskland. Og mye hovedstader. Som Paris og London som nevt tidligere. Litt om mine flygninger på Vatsim. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Noe bereist ja Det var en innholdsrik besøksliste ja! Jobber med å utvide horisonten litt her selv. And I`m coming strong! Siter
Gjest Mats Brendesæter Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 hehe, nå holder jeg på med å bli controller i Minneapolis. Skal gi deg beskjed så må du ta turen! KLM og Air France har daglige flygninger. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg flyr dit med icelandair også. :)Minneapolis.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.