Gå til innhold

Win 7 beats the vistas ass (ref winamp ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Ola Gisnås
Skrevet

Da har jeg oppgradert til Win7 64 Enterprise fra Vista 64 bit. Å jobbe i et stort (større men størst) amerikansk IT selskap kan av og til ha sine fordeler ;) Oppgraderte fordi jeg ikke engang orker tanken på å reinstallere all dritten jeg har inkl. FSX. Sålangt har dette gått faktisk over all forventning. Startet opp default flight nå med 60 fps stabilt!? Javell. Det virker for meg å være LANGT bedre enn det jeg hadde på Vista 64 (varierte mellom 19-60, og da langt mer 19 enn 60.) Skal teste mer PMDG etc etterhvert, men jeg er litt sjokkert over hvor bra Win7 er i ytelse i forhold til både XP og Vista.. Her tror jeg MS har truffet blink! Personlig hater jeg windows og MS, og tilber opensource som FreeBSD. Men nå bøyer jeg meg jaggu i støvet, Win7 er det beste MS noen sinne har laget. Og det vil dere legge merke alle som en! Jeg har også Mac maskiner hjemme, og Snow Leopard er også et utrolig bra OS. MS har nå tatt igjen mye av dette, og har i sitt Windows 7, laget et fantastisk OS, som legger grunnen for produktivitet, gaming og simming for mange mange år fremover :) Det skal vi alle være glad for, selv en zaelot som meg ;)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Gratulerer med dagen, og jeg er så enig så enig...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...