Arild Elverum Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Hei Er det noen som har bra bilder eller informasjon på S-61 Seaking er jeg interessert. Gjerne cockpitbilder eller tegninger da jeg vurderer å prøve meg på 3D cockpit. Hvis det er noen som har informasjon om hva slag skrifttype som er brukt på 330 Skvadronens helikoptre så kom med det. 3D modellen har nå fått ekte refleksjon, så kunstig høylys på teksturer vil bli fjernet. Regner med at 3D modell og to teksturer snart blir ferdig, og at de kan lastes ned fra x-plane.org. Opphavsmann til S-61 i X-plane er informert om at jeg jobber med hans modell. Arild Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Linker deg til noen bilder som Harald Oanes har tatt. Spør han om lov til å bruke de, ganske bra! Ellers så skal jeg grave frem noen jeg har http://forum.scanair.no/showthread.php?t=52252 Siter
Vidar Martinsen Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Du kan jo kikke litt her: Airliners.net Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.