Skrevet 1. oktober 2009 15 år Hmm lurer på hvilke ATC som stod opp med riktig bein http://www.youtube.com/watch?v=LlXXN33fYQ4&feature=PlayList&p=FD0163519C16FDD8&index=21 og en som det koker litt for hehe
Skrevet 1. oktober 2009 15 år Hehee, den første der er ny for meg, de andre er klassikere, morro å lytte til. Satt her nå og gikk gjennom litt diverse, og selv om det er vanskelig å gjenkjenne stemmer over frekvens og ved hjelp av youtube lurer jeg på om ATC i opptak 1 (og/eller 3, gitt at dette er samme kontroller, synes de høres litt like ut) er identifisert i dette klippet: Jeg mistenker han som blir utpekt av SUP som aktiv (svart T-skjorte med striper på ermet) GND-kontroller å være denne fyren, lytt rundt 0:50-0:55 hvor man hører ham gi en taxiinstruksjon i bakgrunnen
Skrevet 2. oktober 2009 15 år Skremmende irritasjonsnivå på den atc`n da men fant et klipp som var bra urovekkende: og et morsommere:
Skrevet 3. oktober 2009 15 år Rart både vertinne og pilot mister balansen når de er bilsyke da. om man er bilsyk lurer jeg på hvordan det fungerer å ha en jobb som pilot! hmmm.. Kan selvføgelig være like mye oppspinn og tull som den andre linken (klarer ikke se noen gyldige id-kort og lignende) men filmingen og alt sier meg at dette er real thing. men vet ikke...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.