Kristoffer Vinje Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Hra lekt meg litt i SketchUp de siste dagene. Utifra bilder jeg har fått av Helge Sakkestad, har jeg klart å lage dette. Nå vet ikke jeg hvordan man får dette inn i FS2004, men kanskje noen kan hjelpe meg? Er ikke ferdig enda da. Det kan nok ta litt tid. Siter
Even Rognlien Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Flott jobb! Men hvilken bygning er dette? Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Skrevet 1. oktober 2009 Rygge flyplass. Nå trenger jeg bare flere bilder av selve terminalen og gatene. Siter
Jan Nielsen Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Hei, kanskje denne tråden kan være til hjelp. http://forums.devshed.com/game-development-141/converting-sketchup-models-to-3dst-519710.html Den innholder beskrivelse av hvordan man kan konvertere Google sketchup modeller til 3ds som leses av bl.a. gmax. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.