Even Rognlien Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Heisann! Da blir det forsøk på OTS utsjekk førstkommende fredag(02.10)! Trenger mye trafikk for å få vist hva jeg kan - derfor håper jeg så mange som mulig får tatt en tur innom Gardermoen mellom 21:00 og 22:00 lokal tid Hadde vært fint om noen kunne sitte APP og/eller ENOS, så vi får lokket til oss litt trafikk =) Velkommen skal dere være! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Hmmm! Skal se ann til fredagkvelden hva jeg kan stille opp med. Enten blir det out og inbound flygning. Sola Radar eller Farris Approach! Vi får se Lykke til ihvertfall! Even du har booket feil tidspunkt slik som det står i v-route skal du sitte 0900-1000! Kanskje en ide å gjøre om på for å lokke trafikken din vei Siter
Even Rognlien Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Minner om OTS utsjekk i kveld - Kl 2100-2200 lokal tid Siter
andreas nærbø Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 blir nok en tur viss jeg får satt opp fs , har kjøpt ny data Håper på og få testet den nå Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Holder på å reinstallere FS nå, så får prøve å ta en tur ikveld Siter
PEtter blindheim Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Fin service inn fra Arlanda, dessverre hang pcen seg etter landing på ENGM. Siter
Even Rognlien Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Skrevet 2. oktober 2009 Da har jeg visst bestått Sitter en stund til fremover.. Takk til alle som kom og fløy! Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Gratulerer! Flott at du sitter litt til. SAS653 på vei fra London Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Gratulerer med bestått utsjekk! Må si det var gøy å se det var smekkfult på APRON i Molde etter utsjekken i kveld. Vi var vel på det meste 5fly parkert på Molde Årø lufthavn! Flotte greier Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Grattulerer. Litt småkaotisk med taxebaner, men det går vel over etterhvert... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.