Skrevet 30. september 2009 15 år Såg den nettopp! Kjip sving det der... :grin: :grin: Men genial var det, lo av han der som skreik ut aj aj aj aj for hver bil som gikk i grøften :grin:
Skrevet 30. september 2009 15 år Uffda, da jeg så den første tenkte jeg at det var ikke sånn jeg hadde gjort det... MEN så kom den varianten jeg ville ha prøvd, og det var ikke bedre :grin:
Skrevet 30. september 2009 15 år Spektakulær kjøring, men mange av dem låser framhjulene og da er løpet evartfall hjørt.
Skrevet 1. oktober 2009 15 år Skjønte ikke helt hva som var så artig med å se på biler som tar en ræva sving...?
Skrevet 1. oktober 2009 15 år kanskje ikke så artig å se bilder kjøre ut men når omtrent samtlige biler i løpet kjører ut på samme sted??? det er bare vanvittig komisk:-P
Skrevet 2. oktober 2009 15 år He he, stilig... men det var vel feil i notene, i og med at så mange feilvurderte, og når du står på skrubben isteden for og gi gass, da er du fuckked...
Skrevet 2. oktober 2009 15 år Er det ikke den enkelte kartleser som selv skriver egne noter? Her ser det jo ut som at man alle har fått utdelt de samme notene, med en alvorlig feil på.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.