Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 30. september 2009 Premium Medlem Skrevet 30. september 2009 Vet ikke om denne har vært fremme før, men moro er det! Siter
Tommy Bernes Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Såg den nettopp! Kjip sving det der... :grin: :grin: Men genial var det, lo av han der som skreik ut aj aj aj aj for hver bil som gikk i grøften :grin: Siter
Harald Strand Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Uffda, da jeg så den første tenkte jeg at det var ikke sånn jeg hadde gjort det... MEN så kom den varianten jeg ville ha prøvd, og det var ikke bedre :grin: Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 var noen spektakulære kjøringer uti skogen der gitt Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Spektakulær kjøring, men mange av dem låser framhjulene og da er løpet evartfall hjørt. Siter
Morten Ruud Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Hehe...Innmari kult..God grunn til ikke å stå i yttersving Siter
Christopher Andersen Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Oioioioioioioioioioioioioioioioioi!!! :grin: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 Skjønte ikke helt hva som var så artig med å se på biler som tar en ræva sving...? Siter
Christian Ramberg Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 kanskje ikke så artig å se bilder kjøre ut men når omtrent samtlige biler i løpet kjører ut på samme sted??? det er bare vanvittig komisk:-P Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 He he, stilig... men det var vel feil i notene, i og med at så mange feilvurderte, og når du står på skrubben isteden for og gi gass, da er du fuckked... Siter
Audun Braastad Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Er det ikke den enkelte kartleser som selv skriver egne noter? Her ser det jo ut som at man alle har fått utdelt de samme notene, med en alvorlig feil på. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Kommer som regel grove arrangør noter, som man selv modifiserer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.