Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Hei! Når jeg trykker på VATSIM ikonet i FSinn så blir det rødt. Hva er grunnen til det?? Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Ikke kontakt med server, gå inn i instillingene i FSInn og velg annen server... Siter
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 27. september 2009 Forfatter Skrevet 27. september 2009 Når jeg trykker load servers så kommer det ikke opp noe i den server lista.. Siter
Alexander Hansen Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Trykk HER og skriv inn IP-en til en av disse. Siter
Anders Henriksen Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Når det først lå en FsInn tråd her.... Jeg får alltid et fly som følger etter meg, når jeg står stille ved gate, når jeg taxer, når jeg er i luften.... Før jeg slår på FsInn er AntiAlising prima, når den er slått på blir bygninger å fly veldig hakkete.... Siter
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 27. september 2009 Forfatter Skrevet 27. september 2009 Problemet mitt løst.. Takk Siter
Morten Ruud Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 http://faq.apollo3.com/ljames/fsinn/vatsim/faq/#PlaneFollowingPilot . Det er for flyet ditt i hvertfall. (Jeg hadde først ikke et problem med det, men plutselig dukket det opp etter mange timer på VATSIM en 737 i hekken min på final på ENGM, da ble jeg jo småsvett.) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.