Morten Ruud Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Det var visst fem stykker. I think there is a world market for maybe five computers Siter
per berge Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Sitat Mathias: Hvem er det du driver og siterer, Per? Du får holde tunga rett i munnen. Svar: Sorry Mathias, den der skylder jeg deg nok en øl på Beckers om anledningen en gang skulle by seg Siter
Mathias Ganss Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Alt i orden. Jeg skal se om jeg finner meg en barstol, så fortsetter diskusjonen i øltåka Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Gå heller for en mer fornuftig bil... En 2005 Ford Mustang GT blir nok litt mer rimelig selv om det ikke kan kalles rimelig om man ser hva det koster å ta inn noe slik. Jeg har ikke råd til å ta min til Norge selv om jeg eier den fra før pr i dag! Kanskje noen som skal til Florida på pilotutdanning i juni neste år som vil kjøpe? :-) Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Hvis du eiern i 4 år til kjøper jeg den. Kan du legge ut bilde av den da? Siter
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 2. oktober 2009 Skrevet 2. oktober 2009 Somm du sikkert har fått med deg så er avgiftssystenet her til lands lagt opp slik at hk, utslepp og vekt svir hardt, og en bil som Forden du har i sikte svir godt! Eg har importert bilar på hobbybasis dei siste tre åra og med unntak av A5'en min på 240hk så har dei aller fleste bilane vore mindre bilar med diesel og mellom 100 og 150 hk Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Ja, bare avgifta på en 540 hp motor ble nesten 800 000 :eek: Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 Og det er ingen vanlige folk som har behov for 540 hk heller Bare 150 kan være nok til å få mange ungdommer i grøfta. Hvis du vil ha penger til noe annet enn bil i framtiden, så burde du tenke mer økonomisk. Og bensintørste biler fra USA kommer ikke til å bli billigere i disse miljøtider. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.