Terje Lohne Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Bare et lite spørsmål.... Hvorfor bruker noen av dere så lange signaturer under meldingene? Av og til fyller de jo halve skjermen. Jeg kan ikke helt se behovet for all den informasjonen dere legger ut her. Men det er kanskje et behov for å skryte litt... Siter
Johnny Molund Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Tjaa, noen har vel behov for å skryte litt. Ellers vil man vel ha med f.ex. hvilket Virtual Airline man tilhører. Pilot id og slikt Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Jepp "litt" info må jo få være med, jeg hadde en laaaaaaaang signatur, men nå har jeg forminsket den: Siter
Torbjørn Kjørlaug Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Synes det er enkelte signaturer i dette forumet er virkelig harry! Spesiellt de som har lista opp all innmaten i pc-en sin i signaturen, det er faktisk bortimot rå-harry! Torbjørn - uten signatur Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.