Tom Knudsen Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Artig sak, tror jeg må ha en slik på "kontoret" [video:youtube]zCSQPnGkt78 http://www.dinside.no/824172/hondas-enhjuling-er-ikke-akkurat-en-bil Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Vegvesnet skal sikkert kreve sertifikat kategori B for denne... Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Jeg fatter ikke at Segway er ikke tilatt i Norge, pga Vegvesnet som ikke klarer å definerer hva slags kjøretøy det er. Stein alder tankegang spør du meg. Tilbake til topic. Kul denne Honda saken. Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Jaja, alt for å sleppe å bruke kroppen.. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 tøft, prøvde forresten Segway på skolen i dag, det var utrolig chill. Bare tenkte at den skulle kjøre eller at jeg skulle bevege meg dit, så tenkte jeg kjør fortere osv, så gjorde den det. helt utrolig!!! Fikk lyst på sånn da, eneste problemet er at det koster 68000 kr. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Jaja, alt for å sleppe å bruke kroppen.. What he said. Verden er på fedme-trip nok som det er, en fancy designet elektrisk trillestol for å trille rundt på kontoret appelerer ikke stort til meg Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. september 2009 Skrevet 24. september 2009 Greit, nå har vi sett to spinkle damer i tights bruke denne spennende latmannsredskapen, hvordan takler denne karen: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Jeg ville vært fornøyd med bare å få se hvordan Minien takler ham Tom! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.