Kenneth Rønning Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Tusen takk Paulo Fernandes for turen ved Værnes, du var flink og hjalp meg på taxingen ved Værnes etter landing, og i tilegg var du utrolig tolmodig. Nok en gang takk! Anbefaler alle og prøve Vatsim det er så mye mer ekte, itilegg var jeg utrolig nervøs, men som sagt var Paulo utrolig tolmodig og ønsket meg velkommmen tilbake! Og i tilleg fikk jeg hjelp av Åge Storli Berg, Takk! Siter
Åge Storli Berg Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Bra at du endelig fikk fingern ut av r*va og starta på Vatsim, første gangen er alltid verst, husker det veldig godt selv, men da med bistand fra Ivar. Lykke til videre, du blir nok god på dette! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Takk for det Jeg prøver å være så tydelig og forståelig som mulig, og følge godt med når pilotene snakker =) Men hvilket fly fløy du med? Så kanskje jeg husker deg bedre. Siter
A L Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Etter hva vi fant ut var det nok jeg som satt i tårnet Siter
Kenneth Rønning Skrevet 21. september 2009 Forfatter Skrevet 21. september 2009 Nei, Paulo det var Lund som satt i tårnet, var bare Åge som sa at det var deg, for og stresse meg, også sa han at du ble sur dersom jeg ikke klarte og gjøre som du sa, i tilegg sa han at du var ATC i virkeligheten så jeg ble skikkelig stresset. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.