Even Rognlien Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Heisann Da nærmer det seg FLG 09 og jeg må kjøpe meg en nettverkskabel på 5m eller lenger for å koble meg opp på internett. Men det er jo så himla mange kabler å velge mellom! Hva bør jeg egentlig se etter for å finne en kabel jeg enkelt kan koble meg opp på internettet med? Skal ha med to PC'er, så planlegger å bestille med en switch også. Den skal brukes til å kommunisere mellom de to PCene lokalt, samtidig som begge skal kobles på nettet. Tips? Edit: Tenker på å bestille denne switchen Siter
Otto Gebhardt Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Det er vel samme hvilken kabel du velger. UTP Cat5E eller Cat6 Du vil ikke kjøpe deg en giga bit switch når du først er i gang da? Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Ville gått for en Gbit switch som Otto nevnte. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.