Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Eg har idag gitt kontrollane over til kjerringa. I kveld gjekk eg på kne og fekk eit ganske rungande ja ifrå min utkåra :)

Skrevet

Gratulere så mye begge to. Du tok den ikke på simmen altså? hæhæ, å godt var det kansje ;)

Måtte hell og lykke følge dere videre i livet.

Mvh, Per Berge

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Grattis Torstein og Jan Tore. :)

Skrevet

Gratulerer så mye Torstein og Jan Tore! Håper dere begge har fått approval for flight schedule etc. Det er alltid viktig å ha betingelsene på plass før man sier ja til nye utfordringer :grin:

Skrevet

Gratulerer så mye, første gangen jeg ga bort cotrollen, så krasja jeg, men på andre flight så har det ikke hvert noe snagg og melde, har fløyet fint i 10 år nå, kan være litt vrien under taxi, men med riktig service og vedlikehold så går det som en drømm.........

Skrevet

Jeg har ikke giddet å spørre om start clearance enda, flyr rundt i leaset fly med oppkjøpsrett, synes det egentlig er greit, for da er det kun utgifter på vedlikehold og service men man slipper de store avgiftene.

;)

Skrevet

Grattis Torstein! Var ju bara 1 år sedan jag gjorde det samma så i know the feeling. :)

Lycka till med planeringa, det är ett he....e :P

Skrevet
  • Forfatter

Tusen takk alle saman.

Reknar med at flight schedule vil løysa seg sjølve etter ei lite stund. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …