Gjest Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Hei. Jeg har tenkt meg å ta meg en tur i Norge på 7 dager i flysimulatoren. Men så kom et spørsmål, hvordan er det man fyller på bensin på flyet i FS2002? Takker for svar Siter
petter kindt Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 For å fylle bensin kan du kjøre inn i den gule firkanten på flyplassen og vente til bensin måleren står på fult. Du kan også gå inn på settings og hake av for at det aldrig går tomt for bensin.(det er jo litt juks.) Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 quote: hvordan er det man fyller på bensin på flyet i FS2002? Det mest verkeleghetsnære er vel å rekn eut kor mykje bensin du treng på turen og så gå inn på aircraft=>fuel og fylle på På dei fleste flyplassane er det ein gul firkant(runding?)eller ei bensinpumpe der du får fylt full tank og reparert evnt. feil på flyet (trur eg) når du står stille ei stund Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 1. mai 2002 Skrevet 1. mai 2002 Nei, du må berre stå stille ei stund inn i firkanten, eller framfør bensinpumpa. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.