Andrew Thomsen Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 On-Topic: Crop circles kaller jeg bare CRAP Circles. Rent oppspinn. Ellers gir jeg stort sett blaffen i alt tullet som kommer fra USA, og bruker kun mine egne tanker før jeg sier noe. Useriøst pga 3 glass rødvin: Jeg skjønner jo ikke bengen av alt det selvdestruktive som foregår på jorden. Jeg passer ikke inn i alt dette. Logikk sier da at jeg er nødt til å være en Alien som tilfeldigvis havnet på feil planet :grin: Live long and prosper! Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Kornsirkler er en ting, men sjekk heller dette: http://www.alienresistance.org/lines_of_nazca_peru.htm Siter
Andrew Thomsen Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Jepp, det der er jo noe å spekulere litt på, ja :smile: Siter
Vegard Mardahl Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Marius: Så et program om de linjene for en stund tilbake, de er menneskeskapte. Finnes mange forskjellige av disse i Sør-Amerika. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Vegard: Har du link? Siter
Kenneth Rønning Skrevet 19. september 2009 Forfatter Skrevet 19. september 2009 Dersom jorda skulle gå under, så bryr jeg meg ikke...Denne tråden handler ikke om det i det hele tatt, den handler om det finnes intelligent liv utenfor vårt solsystem eller ikke, og om det har vært noen på besøk her og ikke. Tilbake på topic nå. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 what a bunch of crap.....seriøst.okey for å si det sånn da. i 1989 ble det spådd at jorda skulle gå under...det samme i 1990' date='92,93,94,97,2000,2002,2 ganger i 2004,2007 og i år og det skjedde ikke[/quote'] Men jorden gikk jo under i 1993! Jeg og Alexander Lund ble jo født da! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 De som er interesserte i temaet bør ta en titt på History Channel-serien "UFO Hunters", ikke mye nytt som kommer frem, men man får en innføring i en god del av de kjente, og mindre kjente, UFO-hendelsene fra, hovedsaklig, de siste 60 årene. Konseptet er at de tar kjente UFO-hendelser og prøver å gjøre en vitenskaplig tilnærming til dem ved å dra til stedene hvor de skjedde, snakke med vitner, undersøke eventuelle beviser osv., hvor vitenskaplig ting blir til syvende og sist kan vel diskuteres, men det er et interessant program hvis man syns temaet er interessant. Man finner alle episodene på f.eks Youtube. Siter
Tom Knudsen Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Hva med denne da http://www.nettavisen.no/nyheter/article2711007.ece Kan jo begynne å lure om det finnes ting der ute eller allerede på jorda.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.