Jan Tore Elvheim Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Heisann Skal ha trening på Oslo Kontroll mellom kl 18 og 20 lokaltid Onsdag 16.9. Alle er hjertlig velkomne Jan Tore Siter
Njål Johannessen Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Vil ENOS dekke ENSV og? Uansett så blir jeg å finne på sola tårn Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 Vel da støtter jeg opp med Sola Radar da Så får jeg bare satse på voicen min er litt bedre til da enn den var i går. Damn.... God trening!! Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 15. september 2009 Forfatter Skrevet 15. september 2009 Utgangspunktet blir det bare ENOS, avhengig av trafikken, men siden dere tar enzv så blir det til at jeg dekker bort til armen til ENZV APP Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Da er ICE318 enroute til ENGM.FL370 Direct Valdi og med 78 knop medvind Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Da er jeg spent på å høre hva du har i GS på den ICE maskina di Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 510 knts GS.Vi kjører econ i Icelandair.Cost index på 23 på denne turen,gir en crz fart på M.784 flight Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 16. september 2009 Forfatter Skrevet 16. september 2009 Takk til alle som flaug, følte det gikk litt bedre idag :blush: Neste gang håper jeg på enda mer trafikk sprett over flere flyplasser, men nå blir det en god veke pause fra min kant da jeg vil til Tunisia(Djerba) JT Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Jeg har ingenting å utsette på ENOS i dag Men det var hakkete radiosignal ned mot ENZV_APP og TWR... Det var vel Njål og en til som satt der. Siter
Njål Johannessen Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Det var da merkefundigt, skal sjekke opp i det, vet at APP har hatt noen problemer i det siste, men jeg har ikke merket noe med mitt scope. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Vet at min voice har vært litt ugunstig for controllering i det siste men enkelte piloter rapporter god lyd 5/5 og kanskje 20% eller noe sliter med å at jeg er broken. Skal se hva jeg får testet ut og fikset på når jeg er tilbake som ATC etter arbeidshelgen som starter i morgen. Så til dere som har fått problemer med min voice får jeg bare være den første til å beklage men med litt backup av text og tålmodighet fra begge parter har jeg følt kontrolleringen har vært bra tross alt. Som sagt så er det et fåtall av pilotene som har fått dårlig voice fra meg (basert på tilbakemeldingene) Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 Såvidt jeg husker så var det klar lyd på APP, men lyden hakken a la "cl...rd rwy ...6, w...nd 340 at 1... knots" osv. Det var mer skurring på TWR, men det kan jo også ha noe med Internettet her oppe å gjøre. Ellers brae ATC'er EDIT: Ja, okay, nå det ikke APP som klarerer for landing, men dere skjønner poenget, hehe Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. september 2009 Skrevet 16. september 2009 I know what my problem is Snodig det har blitt sånn helt plutselig den siste uka, uansett headset ..men som sagt skal jeg se om jeg får forbedret det når jeg tilbake neste uke Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.