Andreas Grindvoll Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Har to iPhones med hver sine AT&T abb i USA. En av disse har sluttet å fungere på nettverk. Når jeg velger Innstillinger fra menyen får jeg ikke valgt WI-FI (under Flymodus-valget) fordi hele "WI-FI" er grået ut, og til høyre står det "Ingen Wi-Fi". Har søkt litt på Google men finner ikke noen som har opplevd det samme med samme forutsetning: normalt bruk; altså ingen snakk om hacking av telefonen! Anyone? Ny telefon? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Stikk innom en genious bar eller no slikt i en apple store, de kan nok sikkert hjelpe deg! Eventuellt, kan de nok hjelpe deg med å få en ny. Testa om det er en software feil? Prøv å restore telefonen i iTunes. Mathias Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 Alle options er forsøkt ... faktisk ser det ut til at en av de foregående oppdateringene gjør en uopprettelig oppdatering på wi-fi delen. Har noe med varme å gjøre. Vil fungere 10 minutter med Wi-Fi om batteriet har vært flatt evt ineffektivt etter å ha være i fryseren (!!!). Spørs om AT&T vil erstatte en ny telefon nå som det er 13 mnd siden den ble kjøpt. Det merkelige er at den andre telefonen fungerte fint! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.