Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Har to iPhones med hver sine AT&T abb i USA. En av disse har sluttet å fungere på nettverk. Når jeg velger Innstillinger fra menyen får jeg ikke valgt WI-FI (under Flymodus-valget) fordi hele "WI-FI" er grået ut, og til høyre står det "Ingen Wi-Fi".

 

Har søkt litt på Google men finner ikke noen som har opplevd det samme med samme forutsetning: normalt bruk; altså ingen snakk om hacking av telefonen!

 

Anyone? Ny telefon?

Skrevet

Stikk innom en genious bar eller no slikt i en apple store, de kan nok sikkert hjelpe deg! :) Eventuellt, kan de nok hjelpe deg med å få en ny.

 

Testa om det er en software feil? Prøv å restore telefonen i iTunes.

 

Mathias

 

Skrevet
  • Forfatter

Alle options er forsøkt ... faktisk ser det ut til at en av de foregående oppdateringene gjør en uopprettelig oppdatering på wi-fi delen. Har noe med varme å gjøre. Vil fungere 10 minutter med Wi-Fi om batteriet har vært flatt evt ineffektivt etter å ha være i fryseren (!!!).

 

Spørs om AT&T vil erstatte en ny telefon nå som det er 13 mnd siden den ble kjøpt. Det merkelige er at den andre telefonen fungerte fint!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …