Skrevet 13. september 2009 15 år Har to iPhones med hver sine AT&T abb i USA. En av disse har sluttet å fungere på nettverk. Når jeg velger Innstillinger fra menyen får jeg ikke valgt WI-FI (under Flymodus-valget) fordi hele "WI-FI" er grået ut, og til høyre står det "Ingen Wi-Fi". Har søkt litt på Google men finner ikke noen som har opplevd det samme med samme forutsetning: normalt bruk; altså ingen snakk om hacking av telefonen! Anyone? Ny telefon?
Skrevet 13. september 2009 15 år Stikk innom en genious bar eller no slikt i en apple store, de kan nok sikkert hjelpe deg! Eventuellt, kan de nok hjelpe deg med å få en ny. Testa om det er en software feil? Prøv å restore telefonen i iTunes. Mathias
Skrevet 13. september 2009 15 år Forfatter Alle options er forsøkt ... faktisk ser det ut til at en av de foregående oppdateringene gjør en uopprettelig oppdatering på wi-fi delen. Har noe med varme å gjøre. Vil fungere 10 minutter med Wi-Fi om batteriet har vært flatt evt ineffektivt etter å ha være i fryseren (!!!). Spørs om AT&T vil erstatte en ny telefon nå som det er 13 mnd siden den ble kjøpt. Det merkelige er at den andre telefonen fungerte fint!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.