Thomas Hjelset Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Hei! Da var det endelig klart for retur til Europa etter en liten periode i USA! Leg 10 | KMSP - EHAM Northwest Airlines Airbus A330-300 Maskinen klargjøres for en 9 timers flight til Amsterdam! Klar for å line opp! Da stikker vi! Vi har kommet oss i luften og setter kursen mot Canada Flott maskin! Passasjerer ser ut over et lysbelagt Minneapolis Nærmer oss cruise og har kommet inn over Canada! NESTE MORGEN Vi har kommet inn over Europeisk farvann! Nå er det ikke lang tid igjen! Fin refleksjon i vannet denne morgenen! En av de siste svingene inn mot finale til Amsterdam Amsterdam i sikte! Da var vi på finale til Poolderbaan (18R) Siter
Thomas Hjelset Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 Lokal spotter tar et bilde få sekunder før landing Velkommen til Amsterdam og Schiphol! Takser inn til stand På vei inn til E-pier'en Parkert etter 9 timer og 8 minutter i luften! Da takker jeg så mye for meg! Har postet litt for mye bilder i det siste, så nå blir det vel en liten pause fra meg! Takk til de som fulgte med på seriene Siter
Morten Ruud Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Flotte bilder, og en fornøyelse å se på bildene! Siter
Kenneth Rønning Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Herlige bilder! Nei fortsett og post, elsker bildene. Siter
TOS Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Flotte bilete! Men eg saknar litt fleire ifrå cockpit. Vert litt monotont med berre bilete utanifrå på slike lange turar Gler meg til neste runde med bilete. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.