Gå til innhold

Noen som kan åpne .CAD filer?(Quickcad,Autodketch)

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei, om du har Visio i Office pakka kan du åpne de der også.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Du må importere den i visio, under sett inn eller noe...ikke åpne som vanlig fil,,, dette fikser du

Skrevet

Tom, hva er poenget å linke til et progra som ikke klarer å åpne .CAD filer. altså DOT CAD ikke DWG...

Jeg snakker ikke om generelt "Computer Aided Design" filer men spesifik fil extension som ehter *.cad ...

Jobber med CAD Software hver eneste dag og kan ganske mange CAD og 3D software. Men akkurat *.cad filer som kommer fra ProfiCAD6XP finner jeg ikke noe andre programer som klarer å åpne. QuickCAD klarer det, mne finner ikke den legner. Tror begge programene er tatt ut fra markedet.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei Martin, nei jeg ser også at antributten CAD ikke støttes, kun dwg, og dfx. My bad.....beklager. men skal prøve og konvertere for deg om du vil...slik at du får de inn i visio? er det en plan?, men reker ikke før søndag

Skrevet

Hei. Prøver å få dem inn i AutoCAD eller SolidWorks.

Men han karen var litt sær, som de fleste Tyskere og lagde de i ProfiCad6XP hvor extension er .cad for maksima særhet.

Tenkte skulle se hva de tegningene hans inneholder. Driver å lage en 3D modell av cockpiten i SolidWorks.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...