September 9, 200916 yr Har vært ruskevær langs kysten i nord i dag, så jeg testa noen landinger på Leknes i X-Plane. Legger ut et par videoer for å vise noe av det X-Plane er god på: å gjøre ting utfordrende når det er dårlig vær. Legg merke til hvordan vinden driver flyet hit og dit og hvordan løftet endrer seg med vindkastene. Legg også merke til hvordan jeg må spasse med stikka for å få flyet ned på banen. Sett fra rullebanen. Sett fra cockpit.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.