Rune Gilberg Jensen Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Onsdag 9. september skal jeg ha utsjekk på tårnet i Værnes og ønsker trafikk av alle slag - militær (touch and go kanskje), VFR og IFR. Kjør på Tisdpunkt: 20-21 lokal tid, Onsdag 9. september. Hvor: Værnes TWR. Siter
Daniel Klepp Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Ser ut som vi får kjenne den første høststormen på Værnes ikveld, guster oppmot 40kts nå Så ta utfordringen og fly hit ikveld! Jeg tar Approachen Siter
Njål Johannessen Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Da er Stavanger Sola fullt bemannet med håp om og kunne dirigere trafikken nordover til Trondheim Siter
Daniel Klepp Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Da gratulerer vi Rune med bestått! Holdt akkurat med trafikkmengden, vi skylder på litt vatspy problemer! Grattis! Siter
Rune Gilberg Jensen Skrevet 10. september 2009 Forfatter Skrevet 10. september 2009 Takk for det, og takk til dem som fløy Jeg må ta en forkortet Eurotest for å få S2 som er den nyeste tårn-ratingen for å fullføre utsjekken. Dumt med litt lite trafikk i går. I tillegg var internett-tilgangen min ustabil, derfor litt dårlig samband til tider. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Gratulerer med bestått utsjekk Når det gjelder trafikk er det kanskje ikke beste tidspunktet for å få nok trafikkmengde til utsjekker å legge hendelsen til samme tidspunkt som Norge spiller VM-kval i fotball på en rikskanal? Bare et forslag Siter
Daniel Klepp Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Lurer på hvor mange kommentarer du har skrevet som omhandler fotball samtidig som noe skjer på vatsim Ikke alle som bryr seg om tippeliga og landslag her inne Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Forventet vel egentlig at den skulle komme. Merkelig jeg ikke har hørt det før i grunn. Greit nok at fly og fotball er to uavhengige interesser men så lenge begge interesser er nokså mannsdominert tror jeg det er greit å se på hvilke "konflikter" som kommer til de event man legger opp til. Hadde f.eks utsjekk vært i dag vil jeg tippe et par tre ekstra bevegelser. Det er bare en tanke på en teori men absolutt ikke noe jeg kan konkludere med. At eventer legges opp til søndager er jo mest logisk så den skal jeg ikke legge meg opp i. Selv er jeg på ferie denne uka derfor ikke aktivitet på vatsim. Men kunne jeg valgt landskamp mot vatsim som er tilgjengelig alle andre dager så er mitt valg enkelt. Hehe! Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Støtter den, Anders. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Fotballen kan bare gå og legge seg, i alle fall på TV. Snakker vi om å faktisk være på stadion kan jeg muligens sympatisere litt.... :whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.