andreas nærbø Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Satt og tenkte og fant og og spørre her hva er ditt favoritt selskap ?? Siter
andreas nærbø Skrevet 7. september 2009 Forfatter Skrevet 7. september 2009 Norwegian Air Shuttel Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=491708&page=1 Men ja, hvorfor ikke en runde til? Singapore Airlines! Siter
Rene Jensen Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Air baltic da min kommende kone er fra Riga hehe Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Kato Air Neia, mitt favoritt selskap må vel bli Singapore. Ikke det at jeg har flydd med dem men Biz klasse ser feeeeeeeeeeet ut. Siter
Mathias Næss Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Emirates, hatt to flyturer på tilsammen 15 timer med dem, har fortsatt ikke sett alle filmene som jeg ville. ICE er heftig! Siter
Lars Hassel Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Tror jeg blir nødt til og si Lufthansa! Kjempeservice alle de gange eg har flydd med dem! Har blitt noen etterhvert! Siter
Mathias Næss Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Jeg vet at Lufthansa havner LANGT nede på lista mi. Trangt som pokker, ingen PTV og ikke en veldig bra service heller. Siter
K J Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Har ikke fløjet med så mange forskellige flyselskaber egentlig, men jeg siger Cimber Air. KLM til Johannesburg var dog også en positiv oplevelse. Siter
Øystein Granslo Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Norwegian Air Shuttle her også. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Mathias: Da har du aldri flydd med A330´n demes :eek: Dog gode seter! Må si 777ene er gode! Malaysia og Emirates kommer selvfølgeligt også på 2 og 3 plass. Emirates på andre.. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Av de jeg har flydd: SAS MD-80 Av de jeg ikke har flydd men vil gjerne sitte på med: American Airlines. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Jeg gjetter at det er fordi det ikke er spesifisert at det må være et flyselskap? Siter
Tom Knudsen Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Jeg gjetter at det er fordi det ikke er spesifisert at det må være et flyselskap Riktig Men for å ikke være helt snever i min oppfattning så må jeg velge et (fly selskap) og da blir det helt klart og helt overlegent følgende selskap: British Airways Skal man være enda mer detaljer i tilfelle trådstarter mente det sånn så er det norske selskapet Norwegian Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.