Ole Eivind Moen Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Frank Duval, UDO, Accept, Judas Priest og Manowar er veldig bra musikk. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Nr 1. Milton Nascimento. Nr 2. John Williams =) Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Tenkte på å dra fram denne tråden, da det var flere som uttrykte sin hengivenhet til Muse. Nå er det tre dager til de spiller i Oslo spektrum! Og jeg dit!!! Er det flere herfra som skal??? Håper det er flere som er like blodfan som meg... :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 22. oktober 2009 Skrevet 22. oktober 2009 Er definetivt en Blodfan og irriterer meg over at eg ikke har fått skaffa meg billett.. Latskap og mye annet kom i veien.. Men skulle så absolutt vert der! Siter
Geir G Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skal dit, blir fantastisk! Har sett på opptak fra Helsinki i natt, vi har mye å glede oss til. :grin: Siter
Marius Sparby Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Favorittband/artist her hos meg styres av humør, egentlig. På jobben går det mye i Slipknot, Drowning Pool, Coal Chamber etc (Jobber på support, så Slipknot-låta People = S*it er høyt på favorittlista). Hjemme går det i alt mulig fra Mozart, Beethoven og Bach opp til Tiesto og annet, samt fra Lillebjørn Nilsen og opp til Slipknot, Dimmu Borgir og Killswitch Engaged. Det meste går, bortsett fra svensktoppar og teeniepop (herunder Tokyo Hotel, Miley Cyrus etc). Samt Arne Bendiksen.... Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 23. oktober 2009 Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skal dit' date=' blir fantastisk! Har sett på opptak fra Helsinki i natt, vi har mye å glede oss til. :grin:[/quote'] Jeg fikk sett Teignmouth gigen (bootleg DVD), som de starta hele turneen med, og som du sier: vi har MYE å se fram til!!! Har passa på å få billetten med meg, tror jeg har sjekka mappa 2-3 ganger hittil for å se at den ligger der. :grin: See ya there!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.