Joakim Hagen Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Heisann! For 1-2 år siden såg jeg en trailer på en film som handlet om en del unge folk som spilte et spill. Den måten de døde på spillet døde de på ekte. 1 etter 1. Takk for hjelpen! Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Gamer? http://www.filmweb.no/trailere?eceExpr=gamer&x=0&y=0&articleId=218630 Siter
Joakim Hagen Skrevet 5. september 2009 Forfatter Skrevet 5. september 2009 Kom ut idag den. Men nei er nok ikke den Takk for raskt svar da! Ser jo ut som en fin film.. Kanskje jeg burde dra på kino å se den.. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Er nok en fin film ja Nei, dra heller å se Inglourious Basterds i stedet, den er knall! Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Jeg skal se denne filmen uansett. Avisanmeldere har aldri imponert meg i allefall og jeg er skjelden ening med dem. Kun en gang, The Lord of The Rings. Siter
Joakim Hagen Skrevet 5. september 2009 Forfatter Skrevet 5. september 2009 Inglourious Basterds skal jeg på imorgen Siter
Raymond Bergseng Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 The Murder Game. Kan det være denne du mener? Siter
Joakim Hagen Skrevet 5. september 2009 Forfatter Skrevet 5. september 2009 Nei. De spiller på data/tv.. Husker ikke. Den måten de døde på det spillet på dataen/tv, samme måte døde de etter. --- LOL Alex Siter
Raymond Bergseng Skrevet 5. september 2009 Skrevet 5. september 2009 Ok, jeg prøver igjen: Stay Alive? Siter
Joakim Hagen Skrevet 5. september 2009 Forfatter Skrevet 5. september 2009 DER var den! Takk for hjelpen Raymond Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.