Audun Braastad Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Åja, hadde vi plutselig bytta valgdiskusjons-tråd. Sorry, hadde ikke fått med meg det Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Mener Norge gikk veldig bra sist med en borgelig regjering jeg da. Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Hva synes vi om dette da? Tror dere disse resultatene endrer seg mye etter det "ordentlige" valget? Nei, det viser seg at målingene er temlig nøyaktige. Men ikke så nøyaktige nå om dagen som det er på selve valgdagen Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Ok her er en grei huskeregel: Stem rød side ikke ødeleg Norge med blått.. (Selv om jeg støtter innvandringspolitikken til Siv jensen! ) Hvis du liker fly og ønsker deg mer fly, så stemmer man ikke rødt Hvis du derimot ønsker deg langt mindre fly, så stemmer du SV. Siter
Tom Knudsen Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Litt digg at det er hemmelig valg i Norge og at alle valg er individuelt bestemt, at andre da har ulike synpunkter er bare fornuftig men man bør heller velge å respektere andres valg og mening fremfor å påtvinge sitt synspunkt, mening og valg på andre mennesker... Kalles forøvrig et demokrati her til lands. PS et lite sitat som kanskje passer General Electric - Administrerende direktør Jack Welch sa Vi må forandre oss eller dø Riktig nok rettet mot markesføring men jeg synes det passer også til politikken, vi må forandre politikken og måten vi styrer landet på ellers vil lande dø ut i et enevelde med kommunistiske særtrekk, således er et regjeringsskifte hvert 4 år bare sundt i mine øyne. Bakdelen kan være at man får gjort lite på 4 år men da må en også spørre seg selv, hva er egentlig nok tid til å gjøre de endringene som er viktig for landet? Vel konklusjonen er at jeg mener på 4 år så burde de rødgrønne ha klart å gjennomføre i det minste litt av hva de lovet, det har de ikke og derfor mener jeg at vi trenger et regjeringskifte, hva de ulike partiene så kremter frem av valgløfter er jo så mye og så oppgulpene at man sjeldent kan stole på at noen parti får utrettet noe, de lover gull og grønne skoger men brenner mer hektar en de sår. I allefall de rødgrønne slik jeg har oppfattet dem, min mening og mitt synspunkt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.