Jarle Vidtun Skrevet 25. april 2002 Skrevet 25. april 2002 Hei, Vet noen her om en side hvor du kan skrive inn flight# så før du opp info om det, så ser du på et kart el. hvor der er..? JAV Siter
Arild Oldervoll Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Han tenker nok på noe for alle selskaper. Men jeg hvet ikke om noe slikt. Men mener du at flyene skal bli plassert på kartet, eller at man kan finne det selv ut fra infoen? Siter
Jarle Vidtun Skrevet 26. april 2002 Forfatter Skrevet 26. april 2002 At flyene blit plassert på kartet! Hadde en sånn side på favoritter, men glemte og lagre de da jeg slettet maskinen i går.. pga. av virus JAV Siter
Jarle Vidtun Skrevet 26. april 2002 Forfatter Skrevet 26. april 2002 Hei, Jeg fant en side jeg! JAV Siter
Jarle Vidtun Skrevet 26. april 2002 Forfatter Skrevet 26. april 2002 Hei, beste siden er http://www.flightview.com/ Sitter og hører på ORD twr og app, sjekker litt flights osv.. kjempe kult.. hehe Have A Nice Day! JAV Siter
Timmy Brandt Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Jarle Vidtun: Hei, beste siden er http://www.flightview.com/ Sitter og hører på ORD twr og app, sjekker litt flights osv.. kjempe kult.. hehe Have A Nice Day! JAV ja den funket jo jævlig bra, skrev inn ca 50 forskjellige koder fra SAS (flight nr) og alle fikk: Sorry, there is no real-time flight information available for the flight you selected !! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Sikker på at disse flyene var i luften, da? Siter
Jarle Vidtun Skrevet 28. april 2002 Forfatter Skrevet 28. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Timmy Brandt: quote: Opprinnelig postet av Jarle Vidtun: Hei, beste siden er http://www.flightview.com/ Sitter og hører på ORD twr og app, sjekker litt flights osv.. kjempe kult.. hehe Have A Nice Day! JAV ja den funket jo jævlig bra, skrev inn ca 50 forskjellige koder fra SAS (flight nr) og alle fikk: Sorry, there is no real-time flight information available for the flight you selected !! Hei Timmy, Som Arild sier må flyene være i luften.. Men jeg tror også du bare kan se flyene som er i USA.. Ikke i Europa osv... JAV Siter
Gjest Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Og det er jo noe for oss da. Hvem bryr seg om flyene i USA da ? Vi bor jo i Norge i Europa og da er EUR info interessant for oss. Men men............. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Vi? .. du snakker for alle her på forumet du nå ? Hva om noen faktisk er "keen" på å følge med på den amerikanske trafikken da... - nei det kan "vi" bare glemme, for Georg sier at det er det ingen som er interressert i. Uhu!.. Siter
Jarle Vidtun Skrevet 28. april 2002 Forfatter Skrevet 28. april 2002 Helt enig med Thomas!!! F.eks meg.. Jeg er veldig "keen" på luftfart i US! JAV Siter
Helge Bø Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Vi har jo også Flighttracker. Her kan man ihvertfall studere flights mellom USA og Europa, inkludert SAS. Men de må altså være airborne. Siter
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 28. april 2002 Skrevet 28. april 2002 Hello ! Ja, dette er ekstermt artig, jeg er også keen på US trafikk... -------------------- Geir Fjellro Løitegård Siter
Timmy Brandt Skrevet 30. april 2002 Skrevet 30. april 2002 quote: Opprinnelig postet av Arild Oldervoll: Sikker på at disse flyene var i luften, da? Ja jeg er sikker (tenkte følge flyet til dama når hu skulle hjem ) Men som sagt, de var i Europa, så der var nok problemet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.