Hans Chr Haaland Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Plutselig, sånn helt uten Widerøe, er min avatar blitt til, nettopp Widerøe. Jeg har ikke skiftet den selv, det gjorde den helt på egenhånd. Noen andre som har opplevd det samme? Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 30. august 2009 Forfatter Skrevet 30. august 2009 Det hørtes da veldig politisk ukorekt ut Andreas. Kan tenke meg at det er en hacker gruppe som kaller seg Widerøe som har gjort dette på eget initiativ. De holder sikkert til i irak, japan, mosjøen elle albania ett sted. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Sånn går det når du bestiller billig-billetter. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Leknes (NTB): En gruppe som heter DASH-Mafiaen har tatt på seg all skyld for at stakkars Haaland har fått en ny avatar. De innrømmer at det de driver med er for at Leknes skal få mer ruter, og med større fly. Hvis ikke Widerøe begynner med flere ruter, blant annet til USA (hvordan skal de få til det med dash? Red anm.) så vil HELE flightsim.no forumet få lignende avaterer! Siter
Bjørn Petersson Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Hvis ikke Widerøe begynner med flere ruter, blant annet til USA (hvordan skal de få til det med dash? Red anm.) så vil HELE flightsim.no forumet få lignende avaterer! Aldri hørt om Air-to-air refuel? Og back to topic; Nei, merker ikke noen forskjell? Har jo nettopp vært helg, og vinglevann hører jo med, så kanskje det var det? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Widerøe skal nå få ettermontert refuelingprobes på sine nye Q400NG, slik at vi medlemmer på fs.no skal få fortsette med fritt valg av avatar. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Konklusjon: Widerøe = Folkets flyselskap Back to topic: Tviler på at det har noe med vinglevannet og gjøre. Tenkt deg selv at du er i rævfylla, hadde det første du tenkte vært: Aha, jeg skifter avataren til Haaland! Og satser på at ingen merker det! Enten det eller så har du nok dårlig minne :grin: Siter
Bjørn Petersson Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Tenkte på Haaland selv jeg sa Siter
Even Moe Egenes Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Hehe Mystiske greier dette her! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Min indre stemmer sier at dette kan være snikwiderøeseing, mens hjertet og hjernen forteller meg at Haaland selv har gjort dette.. Siter
Andreas Lygre Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Sikker på at du ikkje berre har gløymt at du var innom her etter ein tur på mandelen? (lokale puben hos underteikna og Haaland) Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 1. september 2009 Forfatter Skrevet 1. september 2009 Hva skjer med at alle kaller meg på etternavn her da? Her er det jo klart noe muffins, avatar og etternavn. Jeg var en tur på mandelen på fredag Andreas, men jeg fløy ikke Widerøe hjem. Men men, jeg har vel bare med å godta at Widerøe er blitt min nye favoritt innen luftfart :cool: Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Ikke fått med deg at det er innført militær disiplin her inne? Vi bruker kun etternavn, og det skal være stille her fra 22 hundre. Varvik Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 1. september 2009 Forfatter Skrevet 1. september 2009 Bare jeg slipper flaggheis i morgen tidlig er det greit for meg. Siter
Andreas Lygre Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 22-hundre? I garden hadde vi 23-hundre :grin: Siter
Bjørn Petersson Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 Rominnspeksjon om 5 pga. mangel på disiplin! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Hvor ble det av vekkingen kl 0600? Tror jeg forsov meg! Haaland for det er enklere å huske enn fornavnet ditt :grin: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Her er det stille etter 23:00, ingen revelje dog. Sover man for lenge får man en fin overraskelse Her på forumet burde det strengt tatt gå i callsign Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 2. september 2009 Forfatter Skrevet 2. september 2009 Men da antar jeg utifra svarene i denne tråden at ingen andre har opplevd en avatar endring på avatarens eget initiativ :-) Siter
Christian Paulsen Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 For en tråd..? :grin: Men jeg tror i alle fall det er en grei konklusjon Haaland, og det har såvidt jeg har sett ikke vært noen nevneverdig oppblomstring av hverken Widerøe eller andre nye avatarer her i det siste. Du kan jo bytte passord. Minner meg litt om en 1. april spøk Diskusjon.no hadde, hvor alle plutselig hadde fått Mac Gyver og Mr T avatarer. Det var forøvrig slett ikke alle som syns det var noe morsomt, fordi de trodde brukerkontoen var hacket. Illustrasjonsfoto; Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 La oss alle skifte til Widerøe-logoen for en dag! - I sympati! Siter
Sindre Holberg Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Etter midnatt i kveld, skifter alle som har mulighet til widerøe avatar. Deal? Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg fortsetter med Twin-Otteren, men det er jo Widerøe det og Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg forsetter med SIA 777´n min.. But feel free to change :grin: Forresten så var ikke den ideen om callsigns så dårlig! Vi burde hatt en under navnet med f.eks callsign på flyselskap og/eller sånne de har i luftforsvar! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Jeg vil minne om virtual NATO for de som har lyst til å fortsette denne "tråden" :-) Siter
Johan Luiggi Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Stille om en time! Bortsett fra det:Etter midnatt skal ALLE ha noe med wideröe â gjöre i avataren(kun for 24 timer)! Siter
AMO Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Nei, stille om to(2) timer. Rosignal er kl 23.00! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.