Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leknes (NTB): En gruppe som heter DASH-Mafiaen har tatt på seg all skyld for at stakkars Haaland har fått en ny avatar. De innrømmer at det de driver med er for at Leknes skal få mer ruter, og med større fly.

Hvis ikke Widerøe begynner med flere ruter, blant annet til USA (hvordan skal de få til det med dash? Red anm.) så vil HELE flightsim.no forumet få lignende avaterer!

Skrevet
Hvis ikke Widerøe begynner med flere ruter, blant annet til USA (hvordan skal de få til det med dash? Red anm.) så vil HELE flightsim.no forumet få lignende avaterer!

Aldri hørt om Air-to-air refuel?

Og back to topic; Nei, merker ikke noen forskjell? Har jo nettopp vært helg, og vinglevann hører jo med, så kanskje det var det?

Skrevet

Konklusjon: Widerøe = Folkets flyselskap :D

Back to topic: Tviler på at det har noe med vinglevannet og gjøre. Tenkt deg selv at du er i rævfylla, hadde det første du tenkte vært: Aha, jeg skifter avataren til Haaland! Og satser på at ingen merker det!

Enten det eller så har du nok dårlig minne :grin:

Skrevet

Hva skjer med at alle kaller meg på etternavn her da? Her er det jo klart noe muffins, avatar og etternavn. Jeg var en tur på mandelen på fredag Andreas, men jeg fløy ikke Widerøe hjem.

Men men, jeg har vel bare med å godta at Widerøe er blitt min nye favoritt innen luftfart :cool:

Skrevet

For en tråd..? :grin:

Men jeg tror i alle fall det er en grei konklusjon Haaland, og det har såvidt jeg har sett ikke vært noen nevneverdig oppblomstring av hverken Widerøe eller andre nye avatarer her i det siste. Du kan jo bytte passord.

Minner meg litt om en 1. april spøk Diskusjon.no hadde, hvor alle plutselig hadde fått Mac Gyver og Mr T avatarer. Det var forøvrig slett ikke alle som syns det var noe morsomt, fordi de trodde brukerkontoen var hacket.

Illustrasjonsfoto;

mr-t1.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...