Skrevet 30. august 2009 15 år Plutselig, sånn helt uten Widerøe, er min avatar blitt til, nettopp Widerøe. Jeg har ikke skiftet den selv, det gjorde den helt på egenhånd. Noen andre som har opplevd det samme?
Skrevet 30. august 2009 15 år Forfatter Det hørtes da veldig politisk ukorekt ut Andreas. Kan tenke meg at det er en hacker gruppe som kaller seg Widerøe som har gjort dette på eget initiativ. De holder sikkert til i irak, japan, mosjøen elle albania ett sted.
Skrevet 31. august 2009 15 år Leknes (NTB): En gruppe som heter DASH-Mafiaen har tatt på seg all skyld for at stakkars Haaland har fått en ny avatar. De innrømmer at det de driver med er for at Leknes skal få mer ruter, og med større fly. Hvis ikke Widerøe begynner med flere ruter, blant annet til USA (hvordan skal de få til det med dash? Red anm.) så vil HELE flightsim.no forumet få lignende avaterer!
Skrevet 31. august 2009 15 år Hvis ikke Widerøe begynner med flere ruter, blant annet til USA (hvordan skal de få til det med dash? Red anm.) så vil HELE flightsim.no forumet få lignende avaterer! Aldri hørt om Air-to-air refuel? Og back to topic; Nei, merker ikke noen forskjell? Har jo nettopp vært helg, og vinglevann hører jo med, så kanskje det var det?
Skrevet 31. august 2009 15 år Widerøe skal nå få ettermontert refuelingprobes på sine nye Q400NG, slik at vi medlemmer på fs.no skal få fortsette med fritt valg av avatar.
Skrevet 1. september 2009 15 år Konklusjon: Widerøe = Folkets flyselskap Back to topic: Tviler på at det har noe med vinglevannet og gjøre. Tenkt deg selv at du er i rævfylla, hadde det første du tenkte vært: Aha, jeg skifter avataren til Haaland! Og satser på at ingen merker det! Enten det eller så har du nok dårlig minne :grin:
Skrevet 1. september 2009 15 år Min indre stemmer sier at dette kan være snikwiderøeseing, mens hjertet og hjernen forteller meg at Haaland selv har gjort dette..
Skrevet 1. september 2009 15 år Sikker på at du ikkje berre har gløymt at du var innom her etter ein tur på mandelen? (lokale puben hos underteikna og Haaland)
Skrevet 1. september 2009 15 år Forfatter Hva skjer med at alle kaller meg på etternavn her da? Her er det jo klart noe muffins, avatar og etternavn. Jeg var en tur på mandelen på fredag Andreas, men jeg fløy ikke Widerøe hjem. Men men, jeg har vel bare med å godta at Widerøe er blitt min nye favoritt innen luftfart :cool:
Skrevet 1. september 2009 15 år Ikke fått med deg at det er innført militær disiplin her inne? Vi bruker kun etternavn, og det skal være stille her fra 22 hundre. Varvik
Skrevet 1. september 2009 15 år Forfatter Bare jeg slipper flaggheis i morgen tidlig er det greit for meg.
Skrevet 2. september 2009 15 år Hvor ble det av vekkingen kl 0600? Tror jeg forsov meg! Haaland for det er enklere å huske enn fornavnet ditt :grin:
Skrevet 2. september 2009 15 år Her er det stille etter 23:00, ingen revelje dog. Sover man for lenge får man en fin overraskelse Her på forumet burde det strengt tatt gå i callsign
Skrevet 2. september 2009 15 år Forfatter Men da antar jeg utifra svarene i denne tråden at ingen andre har opplevd en avatar endring på avatarens eget initiativ :-)
Skrevet 2. september 2009 15 år For en tråd..? :grin: Men jeg tror i alle fall det er en grei konklusjon Haaland, og det har såvidt jeg har sett ikke vært noen nevneverdig oppblomstring av hverken Widerøe eller andre nye avatarer her i det siste. Du kan jo bytte passord. Minner meg litt om en 1. april spøk Diskusjon.no hadde, hvor alle plutselig hadde fått Mac Gyver og Mr T avatarer. Det var forøvrig slett ikke alle som syns det var noe morsomt, fordi de trodde brukerkontoen var hacket. Illustrasjonsfoto;
Skrevet 2. september 2009 15 år Etter midnatt i kveld, skifter alle som har mulighet til widerøe avatar. Deal?
Skrevet 2. september 2009 15 år Jeg forsetter med SIA 777´n min.. But feel free to change :grin: Forresten så var ikke den ideen om callsigns så dårlig! Vi burde hatt en under navnet med f.eks callsign på flyselskap og/eller sånne de har i luftforsvar!
Skrevet 2. september 2009 15 år Jeg vil minne om virtual NATO for de som har lyst til å fortsette denne "tråden" :-)
Skrevet 2. september 2009 15 år Stille om en time! Bortsett fra det:Etter midnatt skal ALLE ha noe med wideröe â gjöre i avataren(kun for 24 timer)!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.