Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Hvem kalte meg buss-sjåfør! Okeida, hvis jeg først skal drasse rundt på svære kropper, så skal det være kjempesvært.

Og det største jeg kom over var denne AN-225 som stod og støvet ned i en hangar hos "Simflight". Ekte FSX-vare, og slett ikke så illegæli modell, gratis også. Værsgo :) .

an1.jpg

an2.jpg

an3.jpg

an4.jpg

an5.jpg

an6.jpg

Et imponerende skue å følge med animasjonene for å få ut alle hjulsettene.

an7.jpg

an8.jpg

Einar, denne bør du ta utsjekk på. Russerne har ikke råd å holde den i drift, så dette må da være noe for vNATO?? :D .

Skrevet

Hehe!! Heftige saker du farer med her.

Om vNATO vurderer denn er vel heller tvilsomt,men du kan jo innrede romferga med sitteplasser og panaroamavinduer,så blir vi med på en liten sightseeing runde rundt Lofoten :grin:

Som vanlig flotte bilder!

• Premium Medlem
Skrevet

Spaziba kamerater :grin: .

Går det ann å svinge med den da?

Eller må man bruke reverse på høyre, og full guffe på venstre for å svinge med den kjærra?

He he det var et godt forslag :grin: , men monsteret flyr faktisk ganske bra. Man trenger bare ha mye tålmodighet og planlegge kurs og bevegelser god tid i forveien. Og så må man huske på å ha med nok reservedekk, det går en 8-10 stykker for hver landing......

du kan jo innrede romferga med sitteplasser og panaroamavinduer,så blir vi med på en liten sightseeing runde rundt Lofoten

Dækern, det var en god idè :D , så kan æ sende dåkker i majestetisk glideflukt innover Trollfjorden :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...