Frank Oreskov Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 I filmene Top Gun og Iron Eagle/Jernørnen ser man en hjelm der er lidt anderledes end dem jeg har set her i norden. Visiret kører på skinner bag et fast dæksel. Yderligere er der et x-formet håndtag i midten af visir dækslet til at hæve/sænke visiret. Er der nogen der ved om man kan købe en sådan hjelm, evt. med iltmasken og hvis ja i hvilket prisleje ligger den mon i? Og er der nogen der kender en internetside med billeder af dekorerede hjelme som dem i Top Gun? Jeg har prøvet flere søgninger med Google men uden held. MVH Frank Siter
Dag Akselsen Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 På denne siden finner du iallefall ex-russisk utstyr - dersom dette er av interesse: http://ebiz.netopia.com/aolnstore/displayroom/category.nhtml?catuid=10002 Pris for hjem og O2-maske 495 US$ - kanskje litt overkill for FS2002? [ 24-04-2002, 23:16: Endret av: Dag Akselsen ] Siter
Frank Oreskov Skrevet 24. april 2002 Forfatter Skrevet 24. april 2002 Tak for svar! Nu har jeg en guideline for priserne. Og jo det er overkill men nu er min lidenskab også primært rigtig flyvning men det er sandt at det nok vil se lidt skørt ud i en Cardinal MVH Frank Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Det er nok en HGU-33 hjelm du tenker på... Hjelmer finner du HER og HER. "Helmet-Art" finner du HER. Siter
Frank Oreskov Skrevet 26. april 2002 Forfatter Skrevet 26. april 2002 Tak Kenneth! Det var lige den jeg ledte efter. Og så er den tilmed billigere end jeg havde regnet med. Tak! MVH Frank Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.