Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes vi skal gjøre akkurat slik som vi får mailer i spam-inboksen om daglig.

Vi inngår en avtale om at Kongo skal få 3000 millarder kroner, men grunnet den norske kongens lover og regler, må pengene først sendes via en sveitsisk konto, som må åpnes av disse rike kongonesiske mennene som styrer landet.

Vi ber dem sende over 1-2 millarder kroner til oss, og sender nordmennene på første fly hjem. Også skal pengene deres komme inn på konto så fort som mulig. ;)

Skrevet
De bevisene de prater om å ha her får meg til å tenke på noe jeg leste i en norsktime for noen år siden, det gikk omtrent sånn: "Mor Åse kan ikke fly, en sten kan heller ikke fly. Derfor er mor Åse en sten." Dette er bare mitt inntrykk altså.

Er det foresten noen som vet hva "intellektuelle bevis" er for noe? I følge en av advokatene hadde de blandt annet sånne. Jeg har desverre ikke klart å finne noen definisjon på dette uttrykket, så jeg er veldig spent på om noen kan forklare dette for meg!

Nja, nå er ikke jeg vel bevandret i jus-termer, men slik jeg forstår dette ut fra pressens omtale, så er disse tungtveiende intellektuelle bevisene med refeanse til historier du hørte i norsktimen enda noen år tidligere enn Åse og steinen. Beviset er altså at; "Den som tier samtykker"

Man må bare bøye seg i støvet for rettsapparatet i Kongo, virker veldig skikkelig og tillitsvekkende. Vi bør umiddelbart sende kongen nedover med pengekofferten, og noen roser. ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...