Skrevet 27. august 2009 15 år Jeg trodde jeg hadde sett alt innen simulatorsjangeren, men neida.. http://www.dagbladet.no/spill/blogg/2009/08/forklift-truck-simulator-2009/
Skrevet 27. august 2009 15 år Og dette ekstremnisjeproduktet kommer faktisk under finanskrisen også, hehe.
Skrevet 27. august 2009 15 år Finnes allerede på tysk ser artig ut ja! Men er nok ett av de spillene du går lei av etter noe timer.
Skrevet 27. august 2009 15 år Alex: Timer? Snakker minutter her! Noen som jobber på IKEA lager eller annet lager her? De burde jo være proffe i dette! Gleder meg til noen lager spesiallaget full motion simulator, og dashbord med ratt og pedalr ++ til det :grin:
Skrevet 27. august 2009 15 år Hehe, om det er rom for dette på markedet er det nok rom for mange kreative påfunn.. :grin:
Skrevet 27. august 2009 15 år Fyren som skriver bloggen er vel ikke den rette til å uttale seg om spillet siden han bare kommer med sin egen mening uten å se flere sider av samme sak. Selv kommer jeg ikke til å kjøpe en slik simulator, og heller ikke til å lese flere såkalte blogger fra denne fyren. Hverken simmen eller omtalen gir meg eller gav meg noe som helst. Terningkast 1 til bloggeren.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.