Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Jeg trodde jeg hadde sett alt innen simulatorsjangeren, men neida.. http://www.dagbladet.no/spill/blogg/2009/08/forklift-truck-simulator-2009/ Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Og dette ekstremnisjeproduktet kommer faktisk under finanskrisen også, hehe. Siter
A L Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Finnes allerede på tysk ser artig ut ja! Men er nok ett av de spillene du går lei av etter noe timer. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Alex: Timer? Snakker minutter her! Noen som jobber på IKEA lager eller annet lager her? De burde jo være proffe i dette! Gleder meg til noen lager spesiallaget full motion simulator, og dashbord med ratt og pedalr ++ til det :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Hehe, om det er rom for dette på markedet er det nok rom for mange kreative påfunn.. :grin: Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Fyren som skriver bloggen er vel ikke den rette til å uttale seg om spillet siden han bare kommer med sin egen mening uten å se flere sider av samme sak. Selv kommer jeg ikke til å kjøpe en slik simulator, og heller ikke til å lese flere såkalte blogger fra denne fyren. Hverken simmen eller omtalen gir meg eller gav meg noe som helst. Terningkast 1 til bloggeren. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.