Skrevet 27. august 2009 15 år Det var jo ikke det som skjedde ikke sant, det er jo også en gammel nyhet mener jeg, var vel mer vind som var årsaken ikke sant?? http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/piloten-feilberegnet-rullebanen-2877838.html
Skrevet 27. august 2009 15 år Du ser ei vindpølse på venstre siden av rullebanen i filmen. Ser ut som det blåser ca. 30-40 grader fra høyre. For meg ser det ut som han kommer inn alt for fort, rart at han ikke prøvde seg på en G/A når han lander 2/3 inn på banen.
Skrevet 27. august 2009 15 år haha, hadde ikke vært noe problem, landet med flight 1 sin ATR 72 der med Flytampas st. barth add-on i for simmen for ikke lenge siden så. :grin: :grin: Neida, men han kunne vell sett at han kom vell langt nede på banen og tatt go-around?
Skrevet 27. august 2009 15 år Kunne ikke han hevet flaps under flaren da? Da ville jo løftet blitt mindre og flyet truffet bakken, ergo lengre bremselenge..? Eller? :confused:
Skrevet 27. august 2009 15 år Han valgte ikke et go-around punkt før han gjennomførte landingen og når han endelig fikk satt flyet ned, var det allerede for sent.
Skrevet 27. august 2009 15 år Og hvorfor gjøre det selv når man heller kan sitte i godstolen i ettertid å leke aktor fra Kongo? :-)
Skrevet 27. august 2009 15 år Forfatter Og hvorfor gjøre det selv når man heller kan sitte i godstolen i ettertid å leke aktor fra Kongo? :-) nice
Skrevet 27. august 2009 15 år Det var jo ikke det som skjedde ikke sant, det er jo også en gammel nyhet mener jeg, var vel mer vind som var årsaken ikke sant?? Hørtes litt ut som nåsåen i "The Julekalender" akkurat her? Lei landing forresten
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.