Tommy André Bertelsen Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Dette er den første posten min med screenshots, hurra Etter nyinstallasjon av FSX, så jeg i gjennom en hel bunke med gamle og nye screenshots tatt opp i gjennom tidene (FS9 og FSX), og fant noe småsnacks. Tenkte jeg skulle dele disse med dere Begynner med to bilder fra FS9 først, Default 777 stemningsbilde Just Flight Hercules på kveldstid over Bardufoss. Og nå, litt FSX! Gode gamle Twottern' i British Airlines livery (Aerosoft) Artig vinkel, skulle gjerne hatt med hele flyet, men En annen artig kar, som var gratis en periode hos Justflight: Cessna 152! Hadde noen artige turer i FSX med denne Litt useriøs akrobatikk sett fra cockpit i Cessna'en Retro? Default A321 flare på 35 ENEV, tatt fra samme flight som filmsnutten. Parking, engines shut down, doors open, cockpit cold and dark, Evenes. Filmen er tatt opp med Fraps, pga nyinstall av FSX, rakk jeg bare å fly en default modell. Full Auto Landing ILS 35 på Evenes, 0.2 km sikt. Lyden er tatt opp fra ekte videoer. Snurr film! [video:youtube] Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 Likte Herc bildet best, very nice Heh, buskvekstene på final (på video'n) så ut som de var veldig nær Siter
Tommy André Bertelsen Skrevet 26. august 2009 Forfatter Skrevet 26. august 2009 Hehe, ja, det likte jeg og veldig godt Var nok noen malplasserte autogenererte trær på short final ja, hadde vel en par meter klaring på hver vinge. Litt skummelt i grunn, da dette var full auto landing :crazy: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.