Ole Sannes Riiser Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Ja, spørsmålet er enkelt. Finnes det noen gode spotteplasser på Torp? Da tenker jeg på både nord- og sørenden. Siter
A L Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Tja, er egentlig ingen veldig gode, men å stå oppe på parkeringsplassen fungerer jo greit, men da må du ha kamreat igjennom gjerndet hehe Siter
Anders Henriksen Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Kameraten gjennom hjernen? Nei dette må du forklare Lund. Siter
A L Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 hehe, nei dette ble jo feil Altså gjerdet er i veien, men når man står med en 200mm linse klarer man å få tatt bildene "igjennom" gjerdene Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Crew-parkeringen ved rw36 er nok den plassen som egner seg best utenfor rød-sone på ENTO. Hadde jeg hatt et brukbart kamera for spotting skulle jeg gjerne spottet der selv ettersom jeg har ENTO-kort for de fleste områder borts fra spesialområder men det får bli når jeg en dag får meg et brukbart kamera! Siter
Tommy Bernes Skrevet 24. august 2009 Skrevet 24. august 2009 Nede ved dakota norway sin hangar, parkeringsplassen syntes eg var bra, stilte meg oppå noen bossbøtter der og da kom eg over gjerdet. Grei sikt mot fly som tar av og lander, når de er ca midt på banen. Sånn her. Tatt i sommer. Mvh Tommy! Siter
andreas nærbø Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 kan ikke noen her ta og gi oss her inne en serie fra Torp ?? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.