Sondre Aabø Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Hei Jeg har fått meg CH Yoke USB. Er det noen her som har den samme så kan de skrive hva de har stillt in knappene sine på )(det er jo en del). Hilsen Sondre BRA173 NOW871 LN-OMS Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Dette er hva jeg har: Venstre stikke: Røde knapper(foran): Autobrake +/-. Grå lang knapp: pitch trimm. Høyre stikke: lang grå knapp:(heading increasment/decreasement. Roterende knapp: wiew(side,opp,bak,skrå osv. Rød knapp(bak): spoilers ARM BASEN: hjul til venstre : manuel hurtig trim(ikke flyets hoved trimm) Venstre flippeknapp: Gear upp/down Høyre flippeknapp: Flaps upp/down spakene?: høyre: proppeler venstre: throttel midten: mixture Som Jørgen sa: Dette er hva jeg liker KANSJE du foretrekker noe annet Miks og utforsk så finner du den perfekte settingen Yoken er SUPERBRA og absolutt et MUST for fly simmere(seriøse da ) [ 24-04-2002, 16:01: Endret av: Julian Barratt-Due ] Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Hei Jørgen! Får vel ta og skifte mixture plasseringen da Jeg har PRO pedals og dette utstyret er: AS REAL AS IT GETS Det er bare heeeeeelt vidunderlig hehe Jeg hadde Sidewinder force feedback 2, før jeg kjøpte yoke og pedaler og hvis noen her syns at Sidewinder force feedback 2 er bra så kan du jo få lov til å prøve dette Så igjen er jeg enig med Jørgen: LØØØØØØØØØØP Å KJØØØØØØØØP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.