Kristian Viken Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Jeg er fullt klar over at Osl er et strengt sted ,men allikevel har jeg funnet et par eksepsjonelle spottersteder. Det er store avstander vi prater om ,men det er alltid 2 rutebusser i timen som betjener strekningene. Vi kommer først og fremst å sitte og prate mens vi ser på noen vakre take off`s og en del landinger.Er denoen som melder interesse?? skriv en lenke under,så kan jeg se hva jeg får til Førstkommende lørdag 26 april eller 1mai!!! Mail: vikens_airline@hotmail.com Dette kan bli morsomt:) [ 22-04-2002, 21:11: Endret av: Kristian Viken ] Siter
Kristian Viken Skrevet 25. april 2002 Forfatter Skrevet 25. april 2002 er det ingen som kunne tenkt seg dette? Siter
Gjest Skrevet 26. april 2002 Skrevet 26. april 2002 Jeg var på gardermoen sist lørdag. Det var ikke noen som møtte opp som avtalt for "spotting" ,men men Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.