Jan Tore Elvheim Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Heisann, skal starte opp trening mot CTR1 rating og ønsker dere velkommen til min første trening på Oslo control, mellom kl 20 og 22 lokaltid Søndag 23. aug. Me sjåast Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 Blir jo en riktig aktiv søndag, dette. Og selv møter jeg opp som ENBD, så da blir det vel litt koordinering om den trafikken som skal til/fra Værnes (APP utsjekk). Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Gardermoen blir også staffet;P Dette blir bra;) Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 23. august 2009 Forfatter Skrevet 23. august 2009 Da nermer sesion seg slut, og vil gjerne beklage til Gunnar alle problem jeg har skapt for han i kveld! :crazy: Takk til alle som fløy! Jan Tore Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Det lønner seg gjerne å sende tag/track over først før flyet får ny frekvens, ja... Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 23. august 2009 Forfatter Skrevet 23. august 2009 Problemet et par av gangene var at jeg trykte transfer men av en eller annen grunn det gikk skeis. Derfor satt jeg med ?? om kva du masa om :eek: Velvel, masse forbedrings potensiale, ny trening blir Onsdag den 26. mellom kl 18-20 :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.