Jens-Ole Kjølberg Skrevet 22. april 2002 Skrevet 22. april 2002 Nå er flyet lastet opp. Mvh Jens-Ole Siter
Stig Foshaug Skrevet 24. april 2002 Skrevet 24. april 2002 Hei! Den ser flott ut på bildene.. Har ikke fått installert den enda, men det skal jeg.. Har du noen anbefalinger til et godt panel til den? Stig Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 24. april 2002 Forfatter Skrevet 24. april 2002 Jeg bruker et payware panel fra alphasim, men det følger med et panel i den original pakka fra Denis da Silva. Som i mange andre gamle jetjagere er det viktig å passe på at flyet er trimmet riktig. Mvh Jens-Ole Siter
Stig Foshaug Skrevet 25. april 2002 Skrevet 25. april 2002 Hei! Det var ikke noe panel med i den zip-fila som var til nedlasting her, og heller ikke i den originale fila som lå på hjemmesiden til han som lagde originalen.. Du har ikke noen link til hvor jeg kan får tak i det? Jeg synes gamle jetfly er så utrolig artig å fly i FS.. Stig Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 25. april 2002 Forfatter Skrevet 25. april 2002 Lastet du ned fra http://www.fs98fabmil.hpg.ig.com.br/projeto/html/f-5.html ? Det var panel med i zippen som jeg lastet ned. Mvh Jens-Ole Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.