Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennte at jeg ble svært irritert når jeg leste denne saken på vg nå:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=576689

Synes dette er en utrolig trist sak, en og ødlegge noens liv på den måten pga at han klina med henne på fest?

Da burde han vell tatt seg selv i nakkeskinnet og unnskylt seg det han kunne til sin tidligere kjæreste, dessuten er jo ikke et klin så utrolig høytidlig på en fest.

Visste ikke om jeg skulle legge ut denne posten, men sitter på hybel nå så er det litt god å skrive det en tenker av og til og få det ut, selv om de fleste nok har fått med seg denne saken...

Skrevet

leste de meldingene som var lagt ut for pressen mellom kjæresten og drapstiltalte. Ingen tvil om at hun har hatt STERK medvirkning til drapet. Helt tragisk hendelse det her. Ingen unnskyldning men presset var stort fra kjæresten og hva gjør man når man er uviten og 16år gammel dum og blind på kjærlighet!

Synd på pårørende til offeret, pårørende til siktede og han selv og også jenta som må leve med konsekvensene av sjalusien hun hadde.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...