Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei!

Jeg har fått ett problem med at MSN ikke vil logge seg på. Jeg har nett og bruker kabel. Bruker MSN 7.5 versjonen.

Jeg kan ikke skjønne hva som er galt? Jeg var pålogget istad, men fungerer ikke nå. Jeg har prøvd restart og reinnstalasjon.

Noen som vet?

Skrevet
  • Forfatter

Glemte jeg jo å si. Får opp: VI kunne ikke logge deg på Windows Live Messenger nå. Prøvd igjen senere.

KLikk FEilsøk-knappen hvis du vil at vi skal prøve å løse problemet.

Feilkode: 80048830

Utvidet feilkode: 8004840a

Skrevet

Var nok eit serverproblem eller noko slikt. Sjekk ut feilmeldingskoden på microsoft sine sider og du finn ut av det.

Skrevet

Hmm, den var vrien.. har vært slik på meg noen få ganger, da venter jeg med og logge på noen timer så pleier det og virke.

Skrevet

er dato og klokkeslett riktig på maskinen din? Jeg husker et tilfelle der datoen på PC'en var stilt til år 2020 e.l, og da kom en MSN-feilmelding som likner på din. Bare et forslag.

Skrevet
  • Forfatter

Jeg tror nok heller det er noe med PROXY. Ikke at jeg kan det på noen som helst måte, men noe rart med SOCKS. Kunne noen ha gått inn i Innstillinger, nettverk og sett hva som stod i SOCKS?

I msn altså?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …