A L Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Hei! Jeg har fått ett problem med at MSN ikke vil logge seg på. Jeg har nett og bruker kabel. Bruker MSN 7.5 versjonen. Jeg kan ikke skjønne hva som er galt? Jeg var pålogget istad, men fungerer ikke nå. Jeg har prøvd restart og reinnstalasjon. Noen som vet? Siter
Emil Topstad Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Står det at det er feil passord, eller prøver den og logge seg på en liten stund også kutter den ut? Siter
A L Skrevet 20. august 2009 Forfatter Skrevet 20. august 2009 Glemte jeg jo å si. Får opp: VI kunne ikke logge deg på Windows Live Messenger nå. Prøvd igjen senere. KLikk FEilsøk-knappen hvis du vil at vi skal prøve å løse problemet. Feilkode: 80048830 Utvidet feilkode: 8004840a Siter
TOS Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Var nok eit serverproblem eller noko slikt. Sjekk ut feilmeldingskoden på microsoft sine sider og du finn ut av det. Siter
Emil Topstad Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Hmm, den var vrien.. har vært slik på meg noen få ganger, da venter jeg med og logge på noen timer så pleier det og virke. Siter
Tore Stabell Kuloe Skrevet 22. august 2009 Skrevet 22. august 2009 er dato og klokkeslett riktig på maskinen din? Jeg husker et tilfelle der datoen på PC'en var stilt til år 2020 e.l, og da kom en MSN-feilmelding som likner på din. Bare et forslag. Siter
A L Skrevet 22. august 2009 Forfatter Skrevet 22. august 2009 Jeg tror nok heller det er noe med PROXY. Ikke at jeg kan det på noen som helst måte, men noe rart med SOCKS. Kunne noen ha gått inn i Innstillinger, nettverk og sett hva som stod i SOCKS? I msn altså? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.